Kodex

Etický kodex webu www.vipmakler.cz

Záměr provozovatelů

Kvalitní makléři poskytují kvalitní služby. Často však kontakty získávají přes třetí strany. Za tyto kontakty draze platí a mnohdy jim zůstává méně než zprostředkovatelům kontaktu. Takže si to makléři odpracují, klient je spokojen, ale nejspokojenější je třetí strana. Jen předala kontakt a znalosti nemusí mít žádné. V konečném důsledku je ochuzen jak makléř, tak klient, kterému již makléř nemůže nabídnout další benefit.

Vize

  • Vytvořit web, který bude pomáhat zájemcům najít kvalitní hypoteční, pojistné a realitní makléře, kteří jsou prověřeni a patří na trhu k těm nejlepším.
  • Vytvořit konkurenční prostředí, protože jen konkurence zajistí nejlepší nabídku.
  • Zajistit nejlepším makléřům nabídnout své služby zájemcům a garantovat kvalitu jejich služeb.
  • Vytvořit omezený VIP klub nejlepších makléřů, kteří se nebojí konkurence, protože jsou nejlepší.

Provozovatelé webu www.vipmakler.cz a každý, kdo zde nabízí nebo poptává služby se zavazuje dodržovat tento Etický kodex:

Provozovatelé (majitelé webu) se zavazují:

  • veškeré poptávky po službách (kontakty) poskytovat pouze makléřům, kteří jsou řádně zaregistrováni a zveřejněni na portále tedy v žádném případě je neposkytovat (pře prodávat) dalším stranám (bankám, makléřským společnostem atd.);
  • neuchovávat data klientů, kteří poptávají služby portálu, vyjma základních dat k evidenci obchodů (jméno, příjmení, e-mail, telefon);
  • kontakty získané napřímo z webu (bez výběru konkrétního makléře) rozdělovat podle jasných pravidel a pouze zaevidovaným makléřům;
  • ceny za služby webu stanovovat podle nákladovosti webu, tedy nikoliv za účelem tvorby vysokého zisku.

Poskytovatelé služeb (makléři) se zavazují:

  • odpovědět nejpozději do 3 dnů na každou poptávku klienta, odpovědí se rozumí i zamítnutí poptávky zaslané e-mailem;
  • ochraňovat data klientů a bez jeho písemného souhlasu je neposkytovat dalším subjektům;
  • poskytovat pravdivé a nezavádějící informace;
  • nepomlouvat konkurenční nabídky nebo konkurenční poradce webu www.vipmakler.cz;
  • být ke klientům slušný a vstřícný;
  • klienty pravidelně je informovat o průběhu sjednávané služby;
  • nabízet reálné úrokové sazby a podmínky podle zadaných parametrů žadatelů;
  • v případě vyplnění podrobného formuláře garantovat klientovi podmínky při podpisu žádosti.

Žadatelé o službu (klienti) se zavazují:

  • uvádět pouze pravdivé informace;
  • nezneužívat znalostí a času makléřů když jejich služeb nechtějí později využít;
  • být ohleduplní k makléřům a vážit si jejich nabídek;
  • mít na zřeteli, že pokud není obchod zrealizován do fáze podpisu smluv, pracuje makléř bez nároku na odměnu;
  • po poskytnutí služby ohodnotit spravedlivě každého makléře podle kvality poskytnutých služeb.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace